Vážení rodiče,
vítáme Vás na webových stránkách ZŠ Krásovy domky v Pelhřimově. V této sekci najdete vybrané informace pro rodiče:
Edookit - školní informační systém
Pokud hledáte ucelené informace o škole, najdete je v sekci "Základní škola" v horním menu, začít můžete například na stránce "O škole".
Počátkem roku 2017 byl na škole zaveden školní informační systém Edookit, který našim žákům a jejich rodičům nabízí přístup do elektronické žákovské knížky a k informacím týkajících se výuky (domácí úkoly, změny v rozvrhu aj.).
Zákonní zástupci mohou v systému Edookit navíc omlouvat zameškané hodiny a potvrzovat závazná sdělení školy (ředitele školy nebo třídního učitele). Potvrzení má povahu informovaného souhlasu a odpovídá podpisu zákonného zástupce. Proto je nezbytně nutné, aby žáci neměli přístup ani k účtu zákonného zástupce ani do e-mailové schránky, se kterou je Edookit účet zákonného zástupce propojen.
Přístup do Edookitu
Pro přístup do Edookitu musí mít každý uživatel zřízenou e-mailovou adresu, na kterou informační systém zašle instrukce pro přihlášení (zadání hesla), a nebo přes kterou je možné přístup do Edookitu obnovit.
Přistupovat do Edookitu lze přes webový prohlížeč na počítači, tabletu nebo chytrém mobilním telefonuna adrese https://krasovy-domky.edookit.net/ (přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla).
Problémy s přihlášením
Pokud se nemůžete do Edookitu přihlásit, mohou Vám pomoci následující kroky:
Návod pro práci s informačním systémem Edookit
Školní elektronická pokladna je přístupná po registraci na adrese system.skolniprogram.cz.
Co ŠOP nabízí:
Pro přístup do ŠOP je nutné se zaregistrovat - založit si uživatelský účet. Tento krok je jednorázový, poté se již budete přihlašovat pomocí zadané e-mailové adresy a Vámi zvoleného hesla. Postačí, pokud se zaregistruje pouze jeden zákonný zástupce a při registraci vybere všechny děti, které navštěvují naší školu.
Návod na registraci do Školní on-line pokladny:
Následně Vám do e-mailové schránky přijde potvrzovací zpráva (účet je nutné potvrdit do 24 hodin, jinak přestává odkaz ve zprávě fungovat). V příloze této zprávy i podrobnější návod na registraci od autora systému, který obsahuje návodné snímky obrazovky.
Od února 2017 mají učitelé, žáci i rodiče možnost využívat služeb školního speciálního pedagoga. Veškeré prováděné činnosti jsou v souladu s vyhláškou č. 116/2011 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských zařízeních. Náplní své práce rovněž speciální pedagog zajišťuje úkoly stanovené vyhláškou č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných.
Školní speciální pedagog je členem školního poradenského pracoviště a zaměřuje se na přímou pomoc cílové skupině žáků a to ve spolupráci s rodiči a učiteli. Při své práci se řídí etickým kodexem a je vázán mlčenlivostí v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Ke školnímu speciálnímu pedagogovi se žáci dostávají na doporučení učitele, na žádost rodičů, ale také na základě vlastního přání. Školní speciální pedagog pracuje s jednotlivými žáky či žákovskými skupinami.
Kontakt
Konzultační hodiny
Žáci a učitelé: denně od: 8.00 – 14.00
Rodiče / zákonní zástupci: každou středu od 8.00 – 12.00 nebo kdykoliv po předchozí telefonické domluvě
Kde: v přízemí hlavní budovy (sborovna v těsné blízkosti ředitelny školy)